مواقعي كه از همه چيز خسته ام
 
درباره وبلاگ


سلام سعي دارم اين وبلاگ رو تبديل كنم به گوشه اي دنج براي تمام كساني كه روحيه اي حقيقت طلب و احتياج به هم فكري،تبادل نظر و كمي شايد آرامش داشته باشند اميدوارم كه در اين راه موفق و از كمك هاي دوستان بهره مند شوم .
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان يه گوشه دنج و آدرس yegosheyedenj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 70
بازدید کل : 82691
تعداد مطالب : 26
تعداد نظرات : 11
تعداد آنلاین : 1


يه گوشه دنج
در مواقعي كه از همه چيز خسته اي دوست داري يه جايي باشي آروم و دنج كه خودت رو آروم كني اون موقع است كه يه گوشه ي دنج معني پيدا مي كنه




الان از مواقعي كه از همه چيز خسته ام از اين كارم هم اخراج شدم تازه مدارك گرويي كه داده بودمم بهم ندادن چون مي تونن قانون پشت اونها است و خدا هم پشت ما بي كساست يعني واقعا بايد قبول كرد كه پستي و كثافت همه آدما و مردم رو گرفته من كه تو اين هفته اي كه گذشت يك نفر رو نديدم كه خلاف اين حرف رو ثابت كنه واسه من اينم كه از اول هفته مون  هنوز هم نميدونم وز چه سبب ساخت مرا .

نهايت يك پستي امروز در حق من شد و دستم هم به هيچ چيز بند نبود هيچ كس هم نتونست كاري بكنه حتي جناب پليس و دستمون رو از پاهامون دراز تر كردن كه برگرديم خونه خدمت شما .

الان خيلي دنيا واسم بي معنا است ، هيچي رو دوست ندارم ، از آدمها متنفرم ،يه خورده هنوز عصبيم و خيلي حس بدي دارم البته خيلي هم دوست دارم آروم بشم دوست دارم از همه كس و همه چيز جدا باشم برم جايي كه هيچ كس نباشه يه خورده طبيعت يه خورده آرامش و بي تعلقي به مردم

بازم خيلي خسته ام ... .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 29 بهمن 1391برچسب:, :: 16:50 ::  نويسنده : saeed